טבעות לאוהבים – טבעת במתנה לחג האהבה


שוברים את הראש מה לקנות לאהובתכם לחג האהבה? חבל על הזמן שלכם – אין אישה שלא תשמח לקבל טבעת מהממת ליום האהבה, שתביע את כל מה שאתה מרגיש כלפיה ותשמח אותה לשנים רבות. איך בוחרים ומה חשוב לדעת?

יום האהבה הוא הזדמנות

נכון, אנחנו צריכים להרגיש את האהבה שלנו כל השנה. אבל כולנו יודעים שחיי היומיום לא תמיד מאפשרים לנו להעניק לה מחשבה מיוחדת או להקדיש זמן זה לזה באופן אקסקלוסיבי, מבלי לעסוק בעוד מיליון עניינים אחרים. טוב שיש יום כזה שבו אנו נזכרים להעניק זה לזו מתנות שיבטאו את עומק הרגשות שלנו, את הרצון שלנו להמשך הקשר ואת השמחה שלנו זה בזו.

אין זה מקרי שדווקא טבעות הפכו לסמל לקשר הרמוני וזוגיות בתרבויות רבות סביב העולם. הטבעת היא צורה אינסופית, שאין לה התחלה וסוף, מסמלת את נצחיות הקשר ואת אהבת הנצח בין בני הזוג. כל טבעת מעט שונה מכל האחרות בעיצובה, משקלה וצבעיה, ממש כפי שכל אהבה היא שונה אך עדיין יפה ומשמחת.

איך בוחרים טבעת כמתנה ליום האהבה

כדי לבחור טבעת מתאימה, עליך ראשית לברר את המידה המדויקת של אצבעות זוגתך. אבל אם אתה רוצה להפתיע אותה, לא תוכל לשאול אותה באופן ישיר. אז מה עושים? תוכל לקחת איתך טבעת שלה כדוגמא לחנות התכשיטים, או למדוד את אחת הטבעות שלה כאשר אינה בסביבה. אפשר למדוד בקלות את החלק הפנימי של הטבעת באמצעות חוט וסרגל. השתדל למדוד טבעת שאתה בטוח שהיא עונדת לעיתים קרובות, מכיוון שמידות האצבעות שלנו יכולות להשתנות עם הזמן ולא תרצה למדוד טבעת שכבר אינה מתאימה לה.

שנית, כדאי לשים לב לטעם של בת זוגך בתכשיטים, ובמיוחד בטבעות. נסה להתבונן בטבעות שהיא מרבה לענוד או בחן את קופסת התכשיטים שלה. אילו צבעי מתכת היא מעדיפה – כסופה או זהובה? ואולי ורודה? אילו אבני חן היא אוהבת – יהלומים? ספירים? אודם? משהו אחר? איזה סגנון עיצוב תכשיטים מועדף עליה – קלאסי? מודרני? סולידי או פרוע?

עיצובי טבעות לחג האהבה

שלא כמו במקרה של טבעות אירוסין, המוגבלות יותר בעיצובים המקובלים שלהן, כאן המקום לפרוץ כל גבול ולבחור במשהו מקורי, אולי בעיצוב אישי. טבעות זהב בשיבוץ יהלום אחד גדול או כמה קטנים יותר תמיד פופולריות, אבל אפשר לגוון בצבע המתכת, לבחור צבע או חיתוך יהלום שונה מהקלאסי, וכד'. ואם זה בתקציב שלך, תמיד תוכל לבחור גם עגילים תואמים לטבעת, תליון או צמיד.

 

 טבעת היא מתנה רומנטית ויוקרתית שמספרת את סיפור הקשר שלכם, מראה על היכרות עמוקה ונכונות למחויבות. היא מרגשת ויכולה לשדרג כל בילוי שתכננתם ליום האהבה כאשר היא נשלפת בהפתעה. הטבעת נשארת על האצבע זמן רב לאחר שכל השוקולדים נאכלו וכל הפרחים נבלו. היא על-זמנית, ולכן תזכיר לאהובתך את אהבתכם בכל פעם שתבחין בה, בניגוד למתנות אחרות של חג האהבה. בחירה נכונה תעשה פלאים לקשר ביניכם.

רוצים להתייעץ, לבחור את התכשיט המושלם? אנחנו זמינים בווטסאפ

 

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך


השאר תגובה


תגובות יופיעו ברגע שיואושרו