מהיצרן לאצבע שלכן – איפה הכי משתלם לקנות תכשיטי יהלומים?


יהלומים הם ידידיה הטובים ביותר של האישה, וכפי שאתם אולי יודעים, הם גם השקעה מצוינת. הביקוש ליהלומים ולזהב הולך וגדל מאז תחילת 2022 והוא צפוי להמשיך ולגדול. מחירי הזהב גם הם במגמת עלייה, והמומחים צופים שעד סוף שנת 2022 מחירי היהלומים יגיעו לממוצע של-2,200 דולר לקראט ומחירי הזהב לכ-1,800 דולר לאונקיה.

העלייה במחירי היהלומים והזהב נובעת ממספר גורמים, שאחד הבולטים שבהם היא המלחמה באוקראינה, מכיוון שרוסיה היא אחת ממפיקות היהלומים הגדולות בעולם. המלחמה גרמה לסגירת מכרות במדינה, מה שהוביל למחסור ביהלומים. עובדה ידועה היא שכאשר אנשים מודאגים מאינפלציה, משבר כלכלי ומלחמות, הם נוטים להשקיע בנכסים ניידים כמו זהב ואבנים יקרות כדי לשמור על ערך כספם וכדי שיוכלו לנייד אותו בקלות ממדינה למדינה. זהו התהליך המתרחש כעת במזרח אירופה.

הסיבה המרכזית השנייה היא, שמצד אחד יש ירידה בתפוקה של המכרות בגלל הקורונה, ומצד שני, דווקא עכשיו יש עליה תלולה בביקוש לתכשיטי יהלומים אולי כפיצוי על תקופת הקורונה.

אבל אצלנו, הכול כרגיל - למרות טרנד העלייה במחירים והתייקרות חומרי הגלם, הקפדנו לשמור על רמות מחירים נמוכות יחסית לשוק, ואצלנו עדיין ניתן להשיג טבעות מעוצבות, עגילי יהלומים, תליוני יהלומים, צמידי טניס וצמידי זהב. במחירים שלא תצטרכו לשבור קופת חיסכון עבורם, מבלי להתפשר על איכות היהלומים והייחודיות של העיצוב. אם אתם מחפשים משהו מיוחד שיתאים לסגנון ולאישיות שלכם, בואו לראות את שלל העיצובים היפהפיים שיש לנו להציע.

 

 
תכשיטי היהלומים שלנו מעוצבים במגוון גדול של סגנונות, מה-"סוליטר" הקלאסי, ועד לעיצובים אלגנטיים מודרניים בשילוב יהלום בודד, מספר יהלומים או יהלומים ואבנים נלוות בצבעים נוספים. תוכלו לבחור עיצובים פשוטים, סולידיים ומינימליסטיים או עיצובים דרמטיים עוצרי-נשימה – אנו מציעים אפשרויות מכל סוג ולכל טעם וכיס.

היהלומים שלנו בולטים באיכותם בכל המדדים המקובלים – צבעים, שקיפות, ניקיון, צלילות, משקל וחיתוכים מדויקים ומושלמים. תוכלו לבחור מבין מגוון צבעי מתכות – פלטינום, זהב צהוב, זהב לבן, זהב ורוד, וכד'. בנוסף תוכלו לרכוש תכשיטים משלימים, כגון עגילים, צמידים ותליונים שישלימו את המראה.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך


השאר תגובה


תגובות יופיעו ברגע שיואושרו