איך לבחור עגילי יהלומים מעוצבים למתנה


עגילי יהלומים הם מתנה מושלמת שכל אחת תשמח לקבל ליום הולדת, יום נישואין, יום האהבה, וכו'. הם מתאימים גם לבת זוג אהובה, אך ניתן להביא אותם במתנה גם לאמא, אחות או חברה טובה. עגילי יהלומים מעוצבים מגיעים בשלל סגנונות, גדלים, אורכים ודוגמאות ובצבעי מתכת שונים, כך שניתן למצוא את העגילים המתאימים ביותר לכל אישה.

הנה כמה דוגמאות של עגילי יהלומים שאנחנו בטוחים שתאהבי:

 עגילים צמודים מרגי: https://bit.ly/mergiearings
עגילים עדינים צמודים לאוזן זהב צהוב 14K עם אבן יהלום טבעי

 

 

עגילי אביגיל: https://bit.ly/avigaelearings
עגילי פרסה עדינים משובצים ביהלומים טבעיים

 

עגילי קלואי: https://bit.ly/cloyearings
עגילים מעוטרים ומשובצים ביהלומים טבעיים

 

אך איך בוחרים מהמגוון הרחב?
(https://bit.ly/allearings)

יהלומים טבעיים מגיעים בגדלים, צבעים, חיתוכים, שקיפות ואיכויות שונים. חיתוכים מסוימים של יהלומים מתאימים במיוחד לעגילים, וככל שהחיתוך ברמה גבוהה יותר, כך העגילים יהיו נוצצים ומבריקים יותר. אם אינכם מבינים בתחום כדאי להתייעץ עם המומחים שלנו, הם כאמור בעלי ניסיון של 25 שנים ויוכלו לכוון אותך הכי נכון עבורך.

צבע הזהב ממנה עשויים העגילים הוא עניין של טעם אישי. נסו לחשוב על התכשיטים שנוהגת לענוד מי שמיועדת לקבל את העגילים. האם היא מעדיפה זהב צהוב? זהב לבן? למשל, אם האישה עונדת ואוהב טבעות מכסף, אז יכול להיות שיתאים לה יותר זהב לבן, אם היא אוהבת תכשיטי גולדפילד בצבע צהוב אז בוודאות יתאים לה זהב צהוב או לפעמיים רוז גולד יעשה את העבודה בצורה מושלמת.

בנוסף, כדאי לנסות לברר מהו סגנון התכשיטים האהוב על מקבלת המתנה – האם היא אוהבת תכשיטים גדולים ובולטים? או אולי קלאסיים, מינימליסטיים או רומנטיים? נסו לבחור עגילים שיתאימו לסגנון שאר התכשיטים שלה, וכן לאישיות ולסגנון הלבוש שלה.

אנו מציעים מגוון ענק של עגילי יהלומים מעוצבים, כזה שבוודאי יאפשר לכם למצוא את המתנה המושלמת שתלווה את מי שתקבל אותה לכל ימי חייה. היהלומים שלנו אמיתיים וטבעיים לחלוטין ולא יהלומי מעבדה, ומוצעים במחירים שווים לכל נפש. בואו לראות בחנות בסניף הראשי בבורסת היהלומים ברמת גן או בחנויות "בית" מיוחדות שהקמנו על מנת לאפשר ללקוחותינו להגיע למיקום וזמינות שנוחה להן!

בואי להתייעץ עם המומחים שלנו

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך


השאר תגובה


תגובות יופיעו ברגע שיואושרו